Wednesday 20 February 2013

hey, mana pergi perasaan aku?

mana mana? ada sesapa nampak perasaan aku ? hilang dah. sama hilang nya macam orang yang dahulunya memang tempat aku meluahkan segala rasa.dua orang tuh hilang serentak dalam hidup aku.macam mula mula aku kenal diorang,macam tuh jugak lah aku hilang diorang.semuanya pergi tinggalkan aku.kalau sorang tuh pergi,aku tahu la sebab nya.sebab aku dah pun putus dengan dia.so,dia kataa buat apa dia nak habiskan masa tunggu aku. aku memang tak kisah kalau dia pergi sebab tak nak tunggu aku.tapi kenapa dia nak hina hina aku,maki aku macam aku takde maruah dekat facebook tuh.semua kawan kawan dia adalah semua kawan kawan aku.surely diorang tahu yang si ex aku ni tengah memaki, dan menghinaaku di facebook tuh. ohh... apa salah aku sampai dia buat macam tuh.kau aibkan aku tahu. aku tak pernah nak "smash" pasal hidup kau dekat mana mana social networking macam kau buat kat aku tuh.aku pernah kenal hidup kau, dan kau juga pernah kenal hidup aku.tapi bila kita dah tak berkongsi hati,perlu ke kau jaja hidup aku yang pernah kau kenal tuh.aku bukan tak boleh buat, tapi bagi aku tak perlu lah aku nak buat usuh dengan kau semata mata nak revenge ke hape kan.itu bukan aku.then,lelaki yang kedua yang dah pergi lenyap ke alam mana entah.dah setahun perkenalan "officially" aku dengan dia.dia bukan la special boyfriend aku atau pun ex boy aku.tapi dia mungkin lebih kepada teman mesra aku.teman yang selalu aku berkongsi rasa pada dia.pernah juga aku telajak mencintai dia.teman yang baru kini aku sedar kegunaan aku pada dia hanyalah bila dia bersedih.bila dia susah.aku akan menjadi manusia paling penting dan bermakna dalam hidup dia.hey, kenapa baru aku sedar yang dia sebenarnya memang dah lama mempermainkan hati dan perasaan aku?kenapa baru sekarang aku nampak semua tuh.mungkin orang kata aku over dengan layanan dia,kata kata dia.tapi aku perempuan.tanyalah mana mana perempuan jika dilayan macam tuh,jika dijaga macam tuh bila kita sakit,bila diberi kata kata pelindung bila kita takut,bila diberi kata kata yang manis bila pahit hidup mula terasa, pasti semua perempuan akan cair.semua perempuan akan jatuh hati dengan keprihatinan dia.kenapa kau buat macam tuh,pada aku?sedangkan aku cuba berfikir sedalam mungkin apakah dosa lama yang pernah aku lakukan pada kau.aku pelik dengan diri sendiri,sebab aku mampu terima dia bila bila masa sahaja walaupun aku pernah dilukai.bukan sekali tapi dah beratus kali.setiap kali aku nak lupakan dia, setiap kali dia datang.setiap kali aku ingat dia,dia mula pergi jauh.aku pasti yang aku takkan rugi kalau tak dapat kau.tapi kau akan menyesal bila kau tak dapat aku. :)

No comments:

Blog Archive