Thursday 7 March 2013

tiada kesyukuran !

kenapa semua yang jadi dekat aku tak pernah adil ? tak perah yang bagus ? kenapa mereka sentiasa berfikir buruk pada aku sedangkan aku tak pernah terfikir untuk itu.aku tak pernah fikir aku nak belajjar dekat tempat yang hebat hebat. aku tak pernnah fikir masa depan aku tak nampak apa kelabu macam ni.kalau aku tahu , aku takkan pernah berjanji pada allah untuk hidup kat atas muka bumi ni untuk jadi khalifah allah .kalau aku tahu aku akan dibenci orang macam ni aku takkan teruskan hidup.puncanya aku tak tahu.aku tak pernah tahu apa bakal jadi kat aku .kenapa semua menentang?kenapa tak pernah faham aku walau sikit pun?aku nak hidup macam orang lain.seronok,senyum dengan sempurna,ada kelebihan,.kalau sakit punada yang ambik tahu.kalau sedih ada yang memujuk.kalau hebat ada yang memuji.kalau salah ada yang perbetulkan.kenapa aku tak pernah ada semua tuh ? tak layakkah aku untuk semua tuh.?

p/s: there is anyone want to rent your shoulder for me for one week :'(

No comments:

Blog Archive