Sunday 8 January 2012

DIA

assalamualaikum peeps,stalker & followers..
arini nak share cerita sikit pasal DIA.
Jeng jeng..
aku baru kenal dia 5 hari.
dalam masa 5 hari banyak benda aku kitorang kongsi..
cerita,pengalaman,kisah suka duka.
selama 5 hari aku cuba untuk kenal dia.
aku belajar menghargai orang,
dia selalu support aku.
bagi kata kata yang buat aku rasa hidup aku ni bukan sia sia
yang hidup aku ni masih bermakna dan dihargai
kenapa dia muncul dalam hidup ini andai seketika je?
aku dah belajar rindu dia.
aku belajar memerlukan dia.
aku rasa macam sayang dia.
macam mana nih ?
aku taktahu samada aku ni syok sendiri ke apa.
tapi andai ini dinamakan cinta , biarlah aku merasai nya walaupun seketika.
walaupun hanya aku yang merasakan keindahan ini sendirian.
rasa mencintai dia.
kenapa tuhan temukan aku dengan dia andai dia bukan untukku,bukan jodohku.
dia tak rasakan apa yang aku rasa ke?
kalau dia muncul hanya untuk berkawan kenapa dia sandarkan harapan dekat aku?
aku terasa aku bodoh.
bodoh sangat.
terlalu bodoh.
AWAK,SAYA NAK BAGITAHU NI. SAYA DAH TERJATUH HATI DEKAT AWAK. SAYA CAKAP NI DARI LUBUK HATI SAYA SENDIRI, BUKAN MAIN MAIN .
thankz awak,sebab buat saya rasa macam ni walaupun 5 hari. :)

No comments:

Blog Archive