Wednesday 4 January 2012

JUST 4 YOU ..

Assalamualaikum stalker,people,dan follower sekalian.
harini nak share kat korang pasal kawan tak kawan jugak 
hah,apa yang aku cakap ni kan.
tapi dia kadang kadang rapat jugak dengan aku 
tapi aku tetap tak suka dengan cara dia.
dia mempunyai dua identiti tahu tak ?
aku tak paham dengan dia.
suka suka nak marah orang
suka suka nak tengking orang
cuba la kalau aku yang tengking dia bila dia gelak kuat kuat masa aku tengah tidur
mesti dia pun terasa kan?
dia memekak aku tak penah nak bunyik pun dengan dia
tapi aku baru nak bising sikit dia dah memetir kalahkan mak aku
apa ke he ?
takkan orang je nak paham kau..
orang je nak jaga perasaan kau..
orang je nak kesiankan kau..
sabar aku ada tahap dia tahu?
jangan nak langsi sangat dengan aku
kau tak kenal habis lagi dengan aku.

No comments:

Blog Archive