Sunday 29 January 2012

macam macam

assalamualaikum follower,stalker&peeps..
haaaacuuummm! ops, sorry tebersin pulak kat sini...
kotor,berhabuk,berdebu tak payah cakap..
kibas..kibas..
kotornya belog aku nih.
haa..sudah sudah zueayumi .cukup berimaginasi eah..
HAIIII..lama dah tak menulis kat belog terchenta nih..
harini nak bercerita tentang macam macam.
apa itu macam macam ?
1st, aku telah dipermainkan untuk kali ke doploh lapan juta oleh lelaki.
woahh,,..shit yang tersial sekali (maaf atas kemencarutan tuh )
walaupun dah doploh lapan juta aku dipermainkan tapi aku tak pernah serik.
sebab apa? entahlah . mungkin sebab aku fikir CINTA ITU TAK KEJAM , TAPI MANUSIA YANG TAK RETI MENGHARGAI CINTA. mungkin pasal tuh aku masih mencari cari cinta. masih mencari cari kekecewaan untuk diri sendiri.dan mungkin jugak cinta yang aku carik bukan di dunia, tapi di JANNAH  sana.entah lah, aku pun tak faham dengan lelaki lelaki yang sudah berjaya mempermainkan aku tuh..
2.aku telah melepaskan dia. dia telah pergi ke jalan yang agak lurus. even 2minggu aku kenal dia , tapi aku taknak dia terpesong macam aku dolu dolu. sekarang ni dia dah couple dah dengan lelaki yang memang sayang dia. NIKKI FISTYNNA ISLAM , AKU BAHAGIA TENGOK KAU BAHAGIA. jaga sama dia elok elok ya..kalau dia buat kau menangis , kasi tau sama aku ya. nanti aku bunuh dia ya..:'(
3.aku ada penambahan kawan . dalam kata lain , aku ada kawan baru.nama panggilan dia apple.
haa..kenapa aku pilih apple hijau . sebab aku rasa apple merah tak sesuai dengan kau.haha.
mula mula dulu aku tak suka kat apple tuh . menyampah gila . tapi sebenarnya dia okayy lah.
otak sama putus fius macam klik klik aku jugak..
4.aku jatuh cinta lagi ! yeay ! patut ker bersorak ? eh , kejap kejap bukan jatuh cinta. jatuh suka dekat dia.
sekali lagi eh, ada ke jatuh suka? lantak lah . ada aku kesah ? aku suka dia saat mula mula aku melepak dengan dia. hah? maksudnya aku suka klik klik aku.?itu korang kena fikir sendiri la sebab aku bukan melepak dengan orang yang sama jer. aku melepak dengan pelbagai orang.so , kalau nak tengok yang mana satu orangnya carik sendirik la..sebab aku takde niat nak paparkan gambar dia dekat sini.mungkin sebab dia sangat fofular..haha.tapi, aku tahu aku hanya SS.apa itu SS?SS bermaksud syok sendiri.
sebab dia bukan suka aku..ahh..tak kisah kau suka aku ke tak jo. yang penting aku suka kau. orang lain nak kecoh ? aku kisah pulak kan? tak penah kisah.
5.yang terkini, aku tersangat sangat LAPAR.

No comments:

Blog Archive