Tuesday 12 February 2013

TESTING 1..2..3.. ATTENTION PLEASE :)

assalamualaikum dan selamat tahun baru cina baru baru ni..




kepada yang menyambut SELAMAT HARI RAYA EAH.. angpow kasi hulur kat aku sikit.. HAHA..
so, harini ada tujuannya aku menulis kembali disini..lama jugak tak kemas kini blog ni. dah macam buku bank pulak aku rasa, nak kemas kini bagai. aku ada satu niat untuk bantu kakak aku buat side income untuk dia dan anak dia la..bukan untuk dia je korang pon boleh join kalau korang nak..kita boleh carik side income sama sama kan..so jemput jemput la pergi website kakak aku.http://katarashoponline.blogspot.com . kat sini korang boleh lah tengok barang barang yang dijual tuh dengan syarat syarat dia. korang jugak boleh jadi downline kakak aku, mana lah tahu kalau korang nak berniaga macam dia atau dapat barang tuh dengan harga ahli.semua pon boleh.satu lagi aku ingat nak berkongsi dengan korang pasal event untuk memotivasikan diri. ini ada info lanjut pasal event tuh.

1. Anda perlu MENIMBA ILMU?

2. Anda perlukan MENTOR?

3. Anda perlukan MOTIVASI?

4. Anda perlukan KUASA?

5. Anda perlukan IMPIAN?

6. Anda perlukan MATLAMAT?

7. Anda perlukan DORONGAN?


Jika anda perlukan 7 mahupun lebih dari di atas, WAJIB hadirkan diri ke SEMINAR yang akan diadakan pada:

Tarikh : 23 FEB 2013

Tempat : HQ FM Cosmetics Malaysia Megan Avenue 1

Waktu : 2.00pm - 6.00pm

Hubungi saya di talian 012-9752579 untuk tempahan tiket. Untuk makluman tiket berharga RM12.00 bagi menampung kos tenaga pengajar.
terima kasih sebab luangkan masa untuk menjenguk jenguk blog aku yah..jumpa disana :)

No comments:

Blog Archive