Friday 6 April 2012

LAGI ..

assalamualaikum dan salam sejahtera untuk stalker2 dan followers aku..
5 APRIL 2012 : si comel aku datang rumah aku pada jam 9.35 malam untuk melepaskan rindu yang berbakul ni.tapi kejap je..pukul 10.30 dia dah balik sebab dah lewat malam. tak manis untuk dilihat kan. penyudahnya rindu yang berbakul bakul tuh mampu dilepaskan dalam kuantiti yang sedikit je lah.sumpah , TAK PUAS!
6 APRIL 2012: aku mencipta satu alasan yang agak bagus untuk berjumpa dan melepaskan kerinduan yang berbakul bakul tuh lagi..aku ajak dia pergi balik hostel aku dekat melaka untuk ambik barang aku yang tertinggal dekat sana. tapi sebenarnya aku boleh je pergi ambik dengan kakak ipar aku. :)
tapi disebabkan nak dating dengan dia tuh yang aku cipta alasan tuh. dan untuk pertama kalinya aku perkenalkan dia dengan parents aku. walaupun kitorang keluar tak pergi mana pun, tapi aku cukup selesa bila dia ada dekat sebelah aku. walaupun dia hanya pegang tangan aku bila nak melintas. tapi aku selesa dengan dia.aku tak kisah apa masa silam dia, sebab kali ni aku betul betul sayang dia. kesempurnaan itu bukan lah pelengkap untuk kehidupan kita. walaupun hanya 3 jam je aku keluar dengan dia, aku seronok tengok dia. sayang makin bertambah. rindu makin memuncak. cinta kian mekar.
terima kasih awak..

No comments:

Blog Archive