Wednesday 19 October 2011

ORANG MALAYSIA SANGAT PRIHATIN ...kan ?

assalamualaikum & selamat malam peeps,follower & stalker..(hahaha)
malam ni nak cerita pasal kePRIHATINan rakyat MALAYSIA..
aq sebagai rakyat MALAYSIA sangat berbangga sebab dapat tinggal senegara dengan orang orang yg sangat PRIHATIN.
aku cakap macam ni sebab peristiwa sabtu yg lepas,aq ada apointment dengan klinik gigi pasal nak tukar braces aku la.apa lagi kan.aq punya apointment pukul 6.so aq bertolak dari rumah pukul 5 la.sebab selalu 45minit je dah boleh sampai.bukannya jauh sangat dari negeri sembilan nak ke bangi.jalan pon bukan jammed pon.mesti lengang jer.tapi masa tuh jalan jammed gila
.adess ! camne leh jammed ni..jam 5.45 petang aq still berada di highway SEREMBAN..haaa! duh! camner ni..?aq pelik ar apesal jammed gila babi(maaf termencarut) ni.lane aq memang jammed teruk lah..aq pon tengok tengok la kan..mana la tahu tiba tiba kat highway nak buat roadblock pulak ker? tapi takde pon..tgk jam lagi dah pukul 6.adess ! lambat la aq sampai klinik ni..hurm..redha je la kan..:(
rupa-rupanya aku dah tawu apa punca lane belah aku jammed teruk.rupanya kan..kan..kan....(hahaha..kasi korang suspend sikit).lane nak ke selatan ada accident yang teruk..9 buah jenis kereta remuk dengan teruk
.laa..tapi apasal lane yg nak ke utara yg jammed teruk..belah yg accident tu biasa jer..dah boleh nampak kan lane yg belah aku ni PRIHATIN/ambik kisah dekat orang lain..adess pasal diorang aq punya pasal apointment aq dah lambat.
sampai pulak kat klinik , aku ni terkocoh kocoh la masuk klinik tuh nak p daftar .lepas tuh akak yg jaga kaunter tuh tanya kenapa lambat,takde transport ke nak datang,takde orang nak hantar ker ?aduh,,dah lah da lambat,dia boleh jadi inspektor pulak..PRIHATIN sungguh akak tuh kat aku.
kat cerita aku ni dah boleh nampak kan kePERIHATINan rakyat MALAYSIA kan ?
kadang kadang PRIHATIN ni bagus..tapi kalau dah terLAMPAU PRIHATIN,pening kepala kan..akan menyusahkan diri sendiri,juga orang lain..

No comments:

Blog Archive