Monday 24 October 2011

HA..JUMPA PUN AWAK !

assalamualaikum & selamat tidur ..
arini nak share cket pasal admire aku..
urmm..menarik kan..
aku ni admire dekat budak satu taman dengan aku jer..
umah die belakang rumah aku. takde la betul2 belakang
ha..amekaw..
4your information that guy ( ceewah speaking london aku eh)  masih menjalani sesi persekolahan.
haa..aq admire budak sekolah ? korang nak kata apa kata lah.
yang admire aku bukan korg..
aku memg da lama minat budak ni.
dari aku form 4 kot.
rumah aku dekat je dengan padang
so tiap2 petang aku mesti tengok dia main bola kat padang.
dia nampak kacak bila berpeluh..woahh,..tergoda mak nak..!
statement aq memang tak le go.hahah
tapi kitorang memang tak penah bercakap
paling2 pon kalau da terserempak tuh kitowang just senyum jer..
ada 1hari tuh anak buah aq ( faiz ) p kedai
faiz balik dari kedai cakap yg admire aku kirim salam kat aku
woah..mcm tak caya la aq yg aku tak bertepuk sebelah tangan..
pastu admire aku cakap dekat kakak aku yg dia suke aku..
aku senyum 3 hari sampai ke telinga
sampai tidur pon senyum lagi
aku habis sekolah,aku sambung belajar
da tak jumpa dia lagi.
aku cuti dia tak cuti.
sedih.
ntah ntah dah ada awek kot dia.
mungkin dia dah tak minat kat aku dah kot..
takpe la.dah takde jodoh. (ayat pasrah)
TAPI....
untuk malam tadi nya faiz ajak aku teman dia p buang najis kucing dia kat longkang
kat situ memg gelap
kalo ada babi pon tak nampak sebb gelap..
aq pon bwk la torchlight sebesar2 alam
tiba2 nampak ada makhluk yg tgh lepak kat kedai 
tgk mcm kenal
rupanya dia..muka aku terus kembang macam maggi yg da lama kena rendam lepas tgk dia
da la aq dgn short n tshirt jer..
rambut mcm anak kingkong sesat..
ahahahha
aq segan giler kot...rasa macam nak lari laju2.nasib baik boleh pk dengan waras yang aq tgh teman faiz buang sisa kumbahan kucing dia..haahaha...
masuk jer rumah terus on9 then nekad nak carik fb dia
tak kisah la dia ade awek ke tak
yg penting aku nak sgt tgk fb dia.
taktau kenapa aq minat giler kat dia
giler dah kot aku ni..
carik punya carik 
akhirnya...SAYA DAH JUMPA AWAK LA!
jumpa akhirnya...
ha..meh share tgk cikit pix yg ade ni

 ni lah dia.nama dirahsiakan lah..hehe..
ni faiz.postman tak bergaji aku..


3 comments:

momot said...

haha , semoga berbahagia ye :D
anyway , comel laa admire kamu tuhh . serious ! :)

zueayumi said...

haa..thankz..
comel kan..wawawa(gila kejap)

momot said...

haha :D
ha'ah , comel . muke babyface :)

Blog Archive