Friday 22 March 2013

jaga hati .

jadi peristiwa yang terjadi di Melaka membuatkan aku semakin benci dengan hidup aku . untuk kau perempuan, kau pernah fikir tak kenapa aku cerita dekat kau pasal boy kau .bukan sebab untuk burukkan boy kau.aku dah anggap kau macam adik aku even aku tak de adik.aku just tak nak kau tertipu.tertipu dengan kata kata lelaki.aku tak nak kau menangis pasal kata kata lelaki.bukan sebab aku cemburu.aku gembira bila kau jumpa kebahagiaan kau.lepas aku cerita kau dah janji yang kau takkan persoal hal tuh dalam masa terdekat.tapi kau mungkir janji.kenapa?dan kau lelaki.kenapa perlu marah marah aku macam tuh?depan atm dekat koboi macam tuh.walaupun orang hanya beberapa je.tapi cara kau macam aku bunuh semua ahli keluarga kau pehal.padahal kita berkawan lama.kita kongsi semua benda.tapi sekelip mata,kau marah aku dengan benda yang memang kau buat.kenapa kau nak takut kalau kau dah tak buat benda tuh baru baru ni?just admit je la.salah aku ada jugak.aku tak perlu amik tahu hal sapa sapa sepatutnya.korang hal korang,dan aku hal aku. sorry aku terpaksa wujudkan benteng hidup aku dengan kau kembali.anggap la kau baru kenal aku 2hari.dan kau tak pernah kenal life aku.dan aku berjanji yang aku takkan sayang korang berdua.aku juga berjanji yang korang berdua bukan lagi seperti adik beradik aku . jaga diri kawan kawan :')

2 comments:

fara ahmad said...

aku mintak maaf. setan menguasai diri. aku mintak maaf bagi pihak zul.

zueayumi said...

takde hal .aku dah biasa bab macam ni.aku terima benda ni dengan redha.ALLAH ada janjikan yang lagi baik mungkin .

Blog Archive