Tuesday 10 July 2012

ternyata aku silap.

assalamualaikum..kebahagiaan yang aku cuba kecap selama ni tak bertahan lama.apa yang aku harapkan selama ni berterusan ternyata salah..aku sentiasa mengharapkan ia menjadi baik dan semakin baik.tapi aku silap.sama sekali silap.ia menjadi semakin teruk dan teruk.aku tak nafikan apa yang terjadi ni sebenarnya salah satunya berpunca dari internet.keluarga aku jadi begini disebabkan internet.tiada lagi kasih sayang dalam keluarga aku.tiada lagi gelak tawa.kini hanya dendam, hasad dengki. aku rasa tertekan pabila semuanya jadi macam ni..bermulalah salah sangka aku terhadapMu Ya Tuhan. aku dah menyangka buruk padaMu. aku silap.ternyata ada orang lain lagi yang ditimpa masalah macam aku sekarang ni. ternyata apa yang aku fikir sebelum ni semuanya salah.. aku ingat ALLAH turunkan semua musibah ni hanya pada aku. tapi, mereka yang lain pun ada yang mendapat musibah.

...ya allah perkuatkanlah semangatku untuk menanggung segala benda ini dengan baik...

No comments:

Blog Archive