Thursday 26 April 2012

teman

assalamualaikum..
hey..kenapa aku rasa kita dah tak macam dulu?
kenapa aku rasa kita dah tak macam dulu?
kau dah taknak kawan dengan aku ke?
sebab aku pernah ada perasaan dekat kau, kau tak nak kawan dengan aku ker?
janganlah macam tuh..memang salah aku sebab tersalah faham dengan kau.
aku akui silap aku tuh.tapi takkan pasal tuh kau dah tak nak kawan dengan aku?
taktahu la kalau kau sibuk bekerja.
tapi,aku nak kau tahu aku takde perasaan mengarut tuh lagi dah dekat kau.
aku sayang kau , atas dasar kau teman aku.
tak lebih,kau jangan risau semua tuh..
aku dah okay..aku lagi sedih kalau kau jauhkan diri tiba tiba dengan aku sebab aku pernah tersilap rasa dekat kau.
kau tahukan.aku ada kau je.aku pernah cakap yang kau je yang aku ada.takkan kau pun nak tinggalkan aku macam orang orang lain..
aku bukanlah suruh kau hadap aku 24 jam. tapi kita macam dulu pun takpe..aku tahu kau sibuk,tapi aku mintak jangan lah tinggalkan aku ni..
aku ni kawan pun 5 6 kerat jer..kau pergi,aku ada sapa jer?
takde..tapi tu lah,aku nak cakap jangan risau pasal perasaan aku kat kau, sebab yang rasa karut2 tuh takde dah..kau tetap teman aku sampai hujung nyawa aku .
kita belum tukar hati lagi kan,kau pun tak buang hati aku lagi kan.
jadi aku akan simpan hati tuh,hati teman aku.
andai kata kau dah betul betul rimas dengan aku, kau bagitahu la.
kalau tak bagitahu aku tak tahu.
boleh kan?
yang penting aku nak tahu , kau masih anggap aku kawan kau kan ? macam yang dulu kau kata kat aku kan?

No comments:

Blog Archive