Monday 12 December 2011

KUSUT!

assalamualaikum peeps,bw and stalker!
lama dah tak update belog ni.
penuh sarang labah labah dah
penat dok kaih tadi.
da bersih sikit lah..:)
sepanjang bulan disember ni banyak da benda dok kalut kat otak aku nih sampai buat aku punya life kusut gila.aku taktahu nak mengadu kat mana lagi.aku jalani kehidupan yang TERsangat lah kosong.dah takde apa apa.rasa macam tak layak nak teruskan kehidupan dekat dunia yang tuhan cipta untuk khalifah khalifahNya aku ni khalifah ker?
setiap masalah pon aku tak boleh nak settle kan sendiri.apa pun aku tak mampu buat sendiri.
sampai kan aku terpaksa berbohong dekat darah daging sendiri yang aku dah stop belajar.
aku terpaksa belajar sorang sorang sebab aku kena repeat sampai 2 paper.
aku takde kawan.aku dah takde sapa sapa nak tolong aku.
aku tak reti nak buat sume benda sendiri.
macam mana aku nak terus hidup?
takkan aku nak kena bergantung dekat orang lain sepanjang hidup aku.
wajar ke lagi aku hidup?
rasanya tak.
apa nak buat ni..
orang tak pernah faham aku
sebab aku pun tak pernah faham apa yang aku nak dalam hidup aku.
aku pernah baca ayat ni dalam satu novel "orang yang hidup tanpa cita cita,hidupnya adalah sia sia "
makna kata,hidup aku sia sia lah kan?

1 comment:

fara ahmad said...

aku sayang kau sebenarnye :)

Blog Archive