Tuesday 13 December 2011

HAPPY BIRTHDAY ...frogie!

ALLAH selamatkan kamu ,
ALLAH selamatkan kamu ,
ALLAH selamatkan FAARA AHMAD
ALLAH selamatkan kamu. :)

sorry kawan aku takde duit nak celebrate birthday kau.aku hanya mampu belanja kau aiskrim moo jer yang kat kafe tuh.
ni je yang boleh.nanti duit dah ada kita celebrate sama sama kat luar la yer.sorry la sebab update blog ni awal dari tarikh yang sebenar.*takut tak sempat jerr..*
pape pon aku nak doakan kau semoga diberikan kesihatan yang sebaik nya,murah rezeki dan sentiasa sayang aku..haha..silap silap.ingat jugak kau da 18 TAHUN tawu.so,jangan cepat tepengaruh dengan benda benda tak elok,pandai pandai jaga diri tahu..& sentiasa sayang mereka ea..*cik moon& uncle ahamad*

p/s:kau patut bangga sebab aku tak pernah update belog aku pasal birthday2 bagai ni.kau orang pertama,&....nak kasi taw kat kau aku sayang kau!

No comments:

Blog Archive