Sunday 25 September 2011

UNTUK APA ?

...ni ex aq..1st couple aq.nama dia hizwan.

dah 2 hari kitorang contact balik setelah lama masing2 menyepi membawa haluan masing2..
semalam dia start mesej aku..then sehinggalah malam tadi kitorang mesej.
tapi,untuk malam tadi la kali terakhir agaknya kitorang mesej..
kenapa dia perlu timbulkan diri dia kembali?
kalau setakat dia nak buat macam nih je kat aku..
sumpah aku katakan,selain SYAWAL,dia jugak mampu menggoncang hati ini..
untuk apa kau ucapkan kata sayang itu untuk aku andai kau dah ada insan lain kat hati kau?
berapa tahun aku terpaksa ambik masa untuk lupakan kau..
untuk lupakan kasih sayang yang kita bina.
untuk lupakan kenangan kita.
sekarang kau wujudkan balik kenangan tu walau selama 2hari.
tak layak ke aku untuk kau?
tak layak ke aku untuk memiliki anugerah yg ALLAH bagi tuh?
aku tak tahu benda apa yang membawa aku harini sampai dalam belog aku ni untuk cerita pasal kau
tampilkan kau..
sorry wawan aku ambik gambar kau dekat FACEBOOK jer..
andai,kita tak dijodohkan sekalipun aku nak kau tahu yang aku pernah sayang kau dan akan sayang kau sampai hujung nyawa aku.
kau tetap dalam hati aku sampai  bila2..
:'(


2 comments:

fara ahmad said...

ok .ape dah jdik sekarang ??

zueayumi said...

he left me..but i know that he will come back 4 make my heart hurt !

Blog Archive