Saturday 10 September 2011

SOORRY KAWAN

ego dah tak setebal dulu.
tangisan,esakan,rintihan adalah teman setia untuk hari ini..
aku tak sehebat dulu lagi.
aku bukan macam dulu.
dulu segala masalh aku boleh harungi.
kini,aku hanya mampu menangis,menangis,dan menangis.
dulu aku mampu sorokkan ape juga masalh aku depan kawan2 aku..
kini tak mampu lagi..
soorry kawan aq buad korang risau
dah tak termampu untuk tahan air mata nih dari begolek keluar dari kelopak mata nih
aku sebolehnya taknak kawan2 aq susah ati bila tengok aq mcm semalam
soorry kawan2..aku dah tak mampu lagi.
aku hanya ada korang jer untuk aku share mslah aku.
takde org yg phm aku..
soorry..tolong jangan tinggalkan aku..
aku sayang korang !

3 comments:

love music said...

tak da org akn tglkn kamu...

love music said...

kakak pasti tak akan tinggalkan kiter

melati putih said...

dont worry dear
selagi aq msih bernafas aq always beside u

Blog Archive