Wednesday 7 September 2011

PADAN MUKA AKU..HAHAHA..:|

semalam lepas habis quiz mat yg ke 3 aq ajak momot,faara g kafe.
teman aku beli makanan.pergi kafe je takde org kat kafe.sambil tunggu2 makanan aku tuh sampai
aq lepak ngn momot,faara,ajiz,naim dgn 2org kwn diorg.lepak2,sembang2,makanan pon sampai.
pastuh dira suh naek cepat,aq pon bergerak keluar dari kafe.then,masa tuh aku nampak dia dengan perempuan.aq mesej dia.dia tak reply..pompuan tuh dah gerak,baru dia reply,.aq tny dia buat ape td.die ckp die g dating.then,aq tny die pompuan tuh sape.die ckp die dh couple.hbis selama nih,yg dia ckp kat aq tuh ape..kata2 pujangga?ayat dari novel?ke skrip drama?aq teringin nak bakar jantan tuh...apa guna "i miss you sayang","i love u syg"sy nk awak dgn saya sampai bila2"apa tuh..ehh,sial la..memang padan muka aku kan?tak dengar cakap org.tak penah nak dgr nasihat org lain.sekarang ha,dah nampak dengan mata kepala sendiri baru nak sedar !da terlambat gila .hati aq luka teruk.berdarah.marah kat diri sendiri,.ape nak buat?juz gelakkan diri sendiri jer..serve you right ZURIATI BAHARUDIN.aku memang tak layak untuk kena sayang and sayang orang,.baek mati je la..tak berguna langsung aku nih kan..


No comments:

Blog Archive