Sunday 25 September 2011

KHIANAT ....

masa sekolah dulu selalu fikir kalau aku da habis sekolah,
aku teringin sangat nak keluar dari rumah tuh
bawak lari mama n abah
tak nak lagi rasa macam-macam tekanan
tak nak lagi rasa sedih,sakit,takut sepanjang masa.
ingatkan bila dah masuk kolej dah tak jumpa orang yg menakutkan untuk aku..
tapi still ada
sungguh aku katakan,aku percaya kat kau 100% kawan
tapi lepas aku tau kau KHIANAT aku,
aku memang tak leh terima semua tuh..
aku bukan nak mengungkit apa
tapi selama ni aku jaga hati dan perasaan kau
kau ada penah fikir?
kau memang cakap kau sentiasa fikir pasal aku
tapi kau dengan orang lain pon sama
cuba berlagak paham aku
*HIPOKRIT ! 
kau sama je macam yang kat rumah aku tuh !
tak ada beza pon..
kau da main kotor dengan aku
aku takleh ar nak biarkan..
kau memang betul2 dah silap orang beb !
kau tempah masalah kat aku..
tunggu...aku balas balik KHIANAT yg kau buad kat aku.

No comments:

Blog Archive