Tuesday 2 August 2011

2 OGOS 2011

hey hari ni la tarikh nyer...setiap 2 ogos aq takkan pernah ingat tarikh tuh..tarikh yg selalu nye menumpahkan air mata ini..kenapa?entah lah,..terlalu payah untuk diceritakan.airmata aku akan dibazirkan pada tarikh 2 ogos..so,aq amik keputusan untuk lenyapkan tarikh tuh dalam kamus hidup nih.tak perlu dibanggakan dengan tarikh ni.,tak perlu diraikan..hanya disebabkan tarikh ni boleh membunuh diri ini.sakit yg tak mampu diungkapkan dengan kata2..tapi aku amat bersyukur sebab ada nya kawan2 aku untuk mengingatkan aku tarikh bermulanya kehidupan aq sebagai manusia,umat Muhammad & hamba ALLAH.thankz kat korang coz remind me...so untk tahun ni perlu ker aku ingat..mungkin perlu..zuriati baharudin....selamat hari lahir...

HAPPY BIRTHDAY TO ME,
HAPPY BIRTHDAY TO ME,
HAPPY BIRTHDAY TO ZURIATI
HAPPY BIRTHDAY TO ME...

No comments:

Blog Archive