Friday 1 July 2011

Abang kembar...

Pada awal bulan disember 2010 aku berkenalan dengan seorang mamat ni yang muke dia macam mamat korea jgk lah..mula2 ingat dia brader maintenance kat kolej aku tu,,tapi dia rupenyer student mcm aku jugak..hahaha..mula2 kami tak tegur sapa pon.lepas 3 hari lepak sama baru lah saling tegur menegur,bertukar fb.lepas tuh selalu jugak lah sembang kat fb..dah lame kawan ngn die bru aq perasan rambut die punya bentuk sama dengan rambut aku..hahaha..lpas habis jer cuti kitorang da jadi adik bradik kembar..mane2 pergi kalo kitorang same2 org mesti tanya ...."bf ker?".....aq akan jawab taklah.abang aq..same jugak dengan dia.


name dia wan mohamad faiza.org ni lah yg buat aku happy,nasihat kan aq,pujuk aku bila aq sedih,selalu cubit pipi aku..sumenyer die..this is my best brother that i have.walaupon dia bukan abang kandung aku..ni lah baby giraffe aku..ngeee...
~dicakar oleh~sukesuki~pada jam 4.33pm...

No comments:

Blog Archive