Friday 17 June 2011

We Are Alerion!

haloo haloo..let me introduce kat korang pasal mereka2 ni plak.aku mula kenal diorang masa mula2 masuk kolej yg aku belajar skang.diorang ni lah kawan aku,keluarga aku sampai sekarang.banyak kenangan yang kitorang kisahkan sama-sama dulu.sekarang ni juz tinggal kenangan jer.masing2 dah pindah menuju ke arah kejayaan masing2..harap sangat persahabatan yang telah terjalin selama beberapa bulan ni kekal sampai bila-bila..

~dari belakang kiri~(wawa,thongie,bee,aku) ~dari depan kiri~(ecot,acap,ya,ash)


                                 ~gadis alerion~

~dari kiri~(ceplos,rizi,zarin,)
~dari kanan depan~(aku,ecot,ash,bee)
~dari kanan belakang~(muse,wawa,pojan)

~dari kiri belakang~(ecot,zue,pojan,rizi,bulat,ya,wawa)
~dari kiri depan~(bee,muse,amin)
~dari kiri~(naem,ceplos,aku,liza,hawa,ecot,bee)

~dari kiri~(ecot,hana,mar,ika,liza,aku,dayya,hanie)
p/s:to be continue this page..nk p cuci perut sat..ngee~

No comments:

Blog Archive